مقایسه سربازان کلش|سربازان هدف دار ( دفاعی زن ها ) هوگ VS بالن VS جاینت VS گالم

همه چی دانلود

همه چیز را از اینجا دانلود کنید!!

مقایسه سربازان کلش|سربازان هدف دار ( دفاعی زن ها ) هوگ VS بالن VS جاینت VS گالم

parsa
همه چی دانلود همه چیز را از اینجا دانلود کنید!!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مقایسه سربازان کلش|سربازان هدف دار ( دفاعی زن ها ) هوگ VS بالن VS جاینت VS گالم

در این مقایسه ما لول مکس هر سرباز را در نظر گرفته ایم:

ویژگی های این سربازان ( هوگ، بالن، جاینت، گالم ) مقایسه از هرنظر...

-میزان سلامتی:
هوگ : 475 / بالن : 545 / جاینت : 1100 / گالم : 6300
همانطور که میبینید گالم ها میزان سلامتی بیشتری دارند (البته فضای اشغالی توسط هر گالم 6برابر دیگر سربازان است؛ که در ادامه بررسی میشود)

-قدرت تخریب در هر ثانیه:
هوگ : 105 / بالن : 162 / جاینت : 50 / گالم : 54
در این مقایسه بالن ها قدرتمندتر هستند (البته بالن ها وقتی نابود میشود هم مقداری دمیج به ساختمان های پایین خود وارد میکنند، علاوه بر اینها این اعداد میزان تخریب در هر ثانیه را نشان میدهد ولی این سربازان در هر ثانیه دمیج وارد نمیکنند و میتوانند متغیر باشند؛ که در ادامه بررسی میشود)

-هزینه ساخت:
هوگ : 58 دارک اکسیر / بالن : 4500 اکسیر / جاینت : 3500 اکسیر / گالم : 750 دارک اکسیر
در این مقایسه به دلیل متفاوت بودن نوع ماده مصرفی، نمیتوان گفت که کدام به صرفه تر است

-زمان ساخت:
هوگ : 2دقیقه / بالن : 8دقیقه / جاینت : 2دقیقه / گالم : 45دقیقه
در اینجا هوگ و جاینت کمترین زمان ساخت را دارند (البته با توجه به اینکه تعداد سربازخانه دارک، دو تا (حداکثر) هست و اگر تعداد بیشتری بخواهیم بسازیم زمان نصف میشود / تعداد سربازخانه (اکسیری) 4تا (حداکثر) هست و اگر بخواهیم تعداد بیشتری بسازیم زمان یک چهارم میشود)

نوبت به مقایسه بیشتر میرسد. همانطور که میدانید فضای اشغالی گالم ها 6 برابر سربازان دیگر است، پس میتوان گفت اگر میزان سلامتی،قدرت تخریب و ... سربازان دیگر را 6برابر کنیم ممکن است حتی از گالم هم بیشتر میشود، برای مثال میزان سلامتی جاینت 1100 و 6 جاینت 6600 است. علاوه بر این گالم ها اگر بمیرند تبدیل به دو گالم اما کوچکتر میشوند که بسیار آسیب پذیر هستند و میزان سلامتیشان تقریبا مثل جاینت هست ولی با دمیج خیلی پایین.
حال بیاید در مورد اثر تله ها روی این سربازان صحبت کنیم...
همه این سربازان به جز گالم ( گالم اصلی و بزرگه ) نقطه ضعف یا ضدی دارند.. تله های فنری باعث پرتاب شدن ویا از بین رفتن هوگ و جاینت و سایر سرباز های زمینی میشوند - بمب های کوچک نیز دمیج کمی به جاینت و هوگ و گالم وارد میکنند - جاینت بمب ها که به خاطر دمیج بالایی که وارد میکنند، نقش زیادی در دفاع دارند. این جاینت بمب ها دمیج زیادی به هوگ و جاینت و گالم وارد میکنند. البته تاثیر این بمب ها روی هوگ یک و نیم برابر بیشتر است. بمب های هوایی ( مشکی - قرمز ) تنها بمب هایی هستند که روی بالن ها تاثیر دارند. بمب های سیاه رنگ به یک بالن دمیج بالایی وارد میکند و باعث نابودی آن میشود ولی بمب های قرمز رنگ به یک مجموعه یا تعدادی بالن در کنار هم دمیج کم وارد میکند. یک نوع تله دیگر هم وجود دارد. و آن هم اسکلت ها هستند که در دو حالت هوایی - زمینی هستند و توسط پلیر اکانت تنظیم میشود که روی کدام حالت باشند. اگر در حالت هوایی باشند سربازان هوایی و در حالت زمینی، سربازان زمینی را دمیج میدهند و  مثل سربازان داخل کلن کستل یا هیرو (بربر کینگ - آرچر کویین) هستند... نکته مهم این هست که این سربازان هدف دار تا زمانی که همه دفاعی ها را از بین نبرند با این سربازان درگیر نخواهند شد پس بهتر است تعدادی ویزارد ، آرچر و... با خود ببرید که آنهارا بزنند...
باتشکر

اعداد از سایت کلش آف کینگ برداشته شده اند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: هیروکینگکویینکلنسربازکلشکلش آف کلنزکلش آو کلنزجنگ قبایلبازیبازی آنلایناستراتژیکتلهتله های مپفنرجاینت بمببمباسکلتمقایسهمقایسه سربازان کلشهوگVSبالنجاینتگالمگولمگلمهمه چی دانلودdet

تاريخ : شنبه 2 آبان 1394 | 15:19 | نویسنده : parsa |
.: Designed By Parsa Oushani:.